Activitats

Taller d’escriptura surrealista

A càrrec d’Efrem Gordillo, doctor en filosofia contemporània per la Universitat de Barcelona, professor i membre de la Societat Catalana de Filosofia.

Lluny de la banalització en què ha caigut el terme “surrealisme” en els darrers temps, amb aquest taller proposem recuperar tot el seu poder d’autoconeixement i plenitud vital donant algunes nocions bàsiques perquè puguem explorar el nostre inconscient. Ho farem a través de pràctiques clàssiques com l’escriptura automàtica, la figuració surrealista, els jocs surrealistes, el mètode Roscharch, la meditació bàsica o la interpretació dels somnis. Però també explorarem nocions menys conegudes com el mètode paranoico-crític, cledalisme, teatre artaudià, dansa extàtica, Seitai, programació neurolingüística o autosuggestió aplicada a l’Ikigai.

Cal inscripció prèvia a la Biblioteca.

Durada: 3 h

Ho organitza: Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona.

26/10/2024
Tipus de públic