LICEUBIB. LA BIBLIOTECA ET PORTA AL LICEU: "La Cerenentola", de G.Rossini

La Cenerentola és una obra encarregada a Rossini pel Teatro Valle de Roma:

La censura pontifícia va prohibir l’obra original en considerar-la, i finalment es va optar per musicar la famosíssima faula de Charles Perrault, La Ventafocs.

La representació esdevé un vendaval de gran música, plena d’humor, servida pels millors cantants rossinians del moment, que és delicada, plena de matisos subtils, però que també té una malenconia ombrívola i burlesca.

Un dramma giocoso ple d’aprenentatges per a la societat d’avui.

El Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya i el Gran Teatre del Liceu presenten una nova edició de LiceuBIB, un projecte de col·laboració que porta a les biblioteques clubs de lectura al voltant de l’òpera, amb l’objectiu de difondre  i promoure de la cultura literària i operística.  La biblioteca Núria Albó de la Garriga forma part del grup de BibliotequesXBM particpants en el projecte des de l'any 2018.

Cal inscripció prèvia (09/05: places exhaurides)

28/05/2024
Duració