Clubs de lectura

Club de Lectura Llegir el Teatre - Castellbisbal. Biblioteca Josep Mateu i Miró
Club de Lectura Llegir el Teatre

Llegir el Teatre és un programa conjunt del Servei de Biblioteques de la Generalitat, el Teatre Nacional i el Teatre Lliure.

Les biblioteques públiques, a través d’uns clubs de lectura de teatre, permeten que els usuaris interessats en la literatura i les representacions de teatre, puguin tenir-ne coneixement, millorar l’apreciació dels espectacles teatrals i accedir amb alguns aventatges a les funcions del Teatre Nacional.

Els clubs de lectura de les biblioteques públiques llegeixen el text de les obres representades al Teatre Nacional per comentar-les en comú. A criteri dels lectors o les biblioteques, es poden afegir obres representades als teatres locals.

El Servei de Biblioteques proveeix fins a 20 exemplars de les obres triades per cada club inscrit al programa. El Teatre Nacional aporta un dossier de les obres representades i ofereix descomptes sobre el preu de taquilla per assistir a les funcions, a concretar segons el nombre de participants que hi vagin, així com segons la condició de membre del club o acompanyant. Per concretar-ne les condicions, adreceu-vos a la Biblioteca.

Coordinador del club: Gemma Sastre.

 

 

 

Lectures de la temporada 2026 - 2027 (estigueu al cas de l'agenda de l'Ajuntament o la Biblioteca Virtual):

El Cadell / Josep M. Miró (octubre 2026, Teatre Nacional)

L'Hostal de les Tres Camèlies / Mercè Rodoreda (desembre 2026, Teatre Nacional)

La Ràbia / Josep Julien (gener 2027, Teatre Nacional)

Roig i violeta / Daniela Feixas, Magda Puyo (febrer 2027, Teatre Nacional)

Relíquia / Pol Guasch (març 2027, Teatre Lliure)

Enric IV / William Shakespeare (abril 2027, Teatre Lliure)

La Mare coratge i els seus fills (maig 2027, Teatre Nacional)

 

 

 

 

Les reunions se celebraran a la sala multimèdia de la Biblioteca, un dimecres de cada mes (estigueu al cas de l'agenda de l'Ajuntament o la Biblioteca Virtual).

Inici de les sessions: 14 d'octubre de 2026, a les 19.00 h.

Club de modalitat presencial a l'aula multimèdia de la Biblioteca.

Activitat gratuïta. Les places d'aquest club de lectura són limitades i cal inscripció prèvia.

 

 

  • Adults

Data d'actualització: 26/09/2026