Novetats d'arts escèniques

El Dia del Llibre és una data assenyalada per a la promoció de la lectura i la cultura, una diada per celebrar el poder transformador de les paraules.

Et convidem a descobrir les últimes novetats en matèria d'arts escèniques arribades a les biblioteques. Una selecció d'obres teatrals i textos des de clàssics revisats fins a noves propostes innovadores que no només ens ofereixen una finestra a altres mons, sinó que també ens ajuden a comprendre millor el nostre propi.

Aprofita aquest dia i tot l'any per descobrir noves propostes, sigui comprant-les, prestant-les o llegint-les a la teva biblioteca. Amplia el teu horitzó cultural i converteix cada pàgina en una nova aventura literària.

A les biblioteques trobaràs:

L'Illa deserta (Artigau i Queralt, Marc) L'Illa deserta / Artigau i Queralt, Marc
Travy (Pau Matas Nogué, Oriol Pla Solina) Travy / Pla, Oriol; Matas Nogué, Pau
Els Criminals (Bruckner, Ferdinand, 1891-1958) Els Criminals / Bruckner, Ferdinand
Els Watson (Wade, Laura) Els Watson / Wade, Laura
L'Última musa de Guernica (Alcantarilla Padrés, Montserrat) L'Última musa de Guernica / Alcantarilla Padrés, Montserrat
S'obre el teló (Bardera Poch, Damià) S'obre el teló / Bardera Poch, Damià
Jo no volia ser Rita Hayworth (Alexandre, Víctor) Jo no volia ser Rita Hayworth / Alexandre, Víctor
Les Preposicions (Cos, Aina de) Les Preposicions / Cos, Aina de
El Gos (Lluïsa Cunillé) El Gos / Cunillé, Lluïsa
La Festa ; seguida per Dopamina (Feixas, Daniela) La Festa; Dopamina / Feixas, Daniela
Un Dia (Rodoreda, Mercè, 1908-1983) Un Dia / Rodoreda, Mercè
Les Maleïdes (Baos, Sergio) Les Maleïdes / Baos, Sergio
Loquis (Nadal, Neus) Loquis / Nadal, Neus
L'Alegria que passa (Dagoll Dagom) L'Alegria que passa / Dagoll Dagom
Buit de mi (Alejo, Sònia) Buit de mi / Alejo, Sònia
Teatro (Yasmina Reza) Teatro / Reza, Yasmina
En mitad de tanto fuego (Conejero López, Alberto) En mitad de tanto fuego / Conejero López, Alberto
Muñequita rubia (Modiano, Patrick) Muñequita rubia / Modiano, Patrick
Primera lliçó sobre el teatre (Rosselló, Ramon X.) Primera lliçó sobre el teatre / Rosselló, Ramon X.

Vés al prestatge:

Data de creació 11-04-2024 Última actualització 17-04-2024