Stan Lee i Charles M. Schulz

Aquest any és el centenari del naixement d’aquests dos grans autors del món del còmic. Des del prestatge virtual de turisme us oferim un petit recull de documents que podeu trobar a les biblioteques sobre els indrets on van residir aquests dos autors, així com del país on van viure, els Estats Units.

#CharlesMSchulzXBM, #StanLeeXBM

Stan Lee va néixer i residir durant molt de temps a Nova York, la ciutat més poblada de tot el país. A més, moltes de les històries que va crear tenien lloc en aquest mateix indret. L’exemple més conegut és el d’un dels seus personatges estrella: Spiderman.

Cal dir però, que l’any 1981 a l’edat de 59 anys Stan Lee es va traslladar a Califòrnia per poder dirigir les adaptacions al cinema de les històries que havia creat anteriorment.

Més cerques al catàleg Aladí:

Selecció de webs:

També et pot interessar:

Vés al prestatge:

Charles M. Schulz va néixer a Minneapolis a l’estat de Minnesota. Després d’un temps de viure-hi i alguns canvis de lloc de residència, el 1958, a l’edat de 36 anys, es va establir a Califòrnia; on va viure la resta de la seva vida. Per aquest motiu que hem dedicat aquesta darrera part de l’especial a aquest estat de la costa oest del país.

A les biblioteques trobaràs:

Més cerques al catàleg Aladí:

Selecció de webs:

També et pot interessar:

Vés al prestatge:

Els Estats Units d’Amèrica és un país molt gran i divers. Hi podem trobar des d’algunes de les ciutats i zones més urbanitzades del planeta, fins a paratges naturals completament deshabitats. Això fa que per molt diferents que siguin els objectius o interessos d’algú Estats Units sigui una destinació molt interessant.

Farem una menció especial a la ruta 66, una carretera històrica que creua tot el país d’est a oest (de Chicago a Los Angeles), que en altres temps va servir com a ruta migratòria i actualment és un dels atractius turístics del país.

A les biblioteques trobaràs:

Costa este de EEUU / Benedict Walker
Costa oeste de EEUU / Hugh McNaughtan