Salut

12es Jornades de Vida Sana a la Biblioteca de Castelldefels

cartell 12es Jornades de Vida SanaEl 30 de gener arrenquen les 12es Jornades de Vida Sana a la Biblioteca Ramon Fernàndez Jurado de Castelldefels, amb més de cinquanta activitats programades per a tots els públics.

Aquestes jornades es programen cada any amb l’objectiu de donar a conèixer el fons especial de la biblioteca de Vida Sana, on es poden trobar documents divulgatius sobre hàbits i pràctiques que ajuden a mantenir una vida física i emocional saludable i equilibrada a nivell personal. S’hi poden trobar temàtiques com el feng shui, l’herboristeria, l’aromateràpia, la cosmètica, la medicina natural, la nutrició, els hàbits alimentaris, el ioga, etc. Les jornades es porten a terme gràcies als col·laboradors, que enguany han volgut tornar a participar en les jornades donant a conèixer les seves especialitats i també comptem amb la col·laboració de l’Àrea de Medi Ambient de l’Ajuntament de Castelldefels.

Mira tot el que hem preparat (activitats amb inscripció prèvia):

Dra. Maria Berdasco

Dimarts 30 de gener tindrà lloc la xerrada inaugural: "Epigenética: como el estilo de vida puede afectar a tus genes", a càrrec de Maria Berdasco, biòloga, lidera des del 2019 el Grup de recerca de teràpies Epigenètiques a l'Institut de Recerca contra la Leucèmia Josep Carreras.

Lloc: Espai Margarida Xirgu de la biblioteca, de 18:30 a 20 h. T'hi esperem!

També et pot interessar:

Vés al prestatge: