SETMANA DEL CÒMIC

La Xarxa de Biblioteques Municipal organitza un important programa d'activitats per la setmana del 13 al 18 de novembre al voltant del còmic: la SETMANA DEL CÒMIC.

Al llarg de tota la setmana s’oferiran activitats per a tots els públics relacionades amb el món del còmic, que és l’especialització de la Biblioteca Armand Cardona Torrandell.

A continuació us en fem un resum:

• Dilluns 13 de novembre a les 18h Biblioteca Armand Cardona. TROBADA AMB L’AUTOR DE CÒMICS: Jorge Fornés per comentar el còmic Rorschach.

• Dimarts 14 de novembre a les 19:30h al Teatre Principal. PROJECCIÓ I CINEFÒRUM: Persèpolis de Marjane Satrapi i Vincent Paronnaud.

La dinamització del cinefòrum anirà a càrrec de Jaume Felipe, bibliotecari especialitzat en cinema i director del Cineclub de Vilafranca del Penedès. Col·labora: Cineclub Sala 1.

• Del 16 de novembre al 5 de gener a la Biblioteca Armand Cardona. EXPOSICIÓ Jorge Fornés. El vilanoví Jorge Fornés és actualment un dels dibuixants més destacats del còmic nord-americà. En aquesta mostra es recullen alguns dels dibuixos originals protagonistes de les seves publicacions.
  • Dijous 16 de novembre a les 18:30h a la Biblioteca Armand Cardona inauguració de l’exposició Jorge Fornés amb la presència de l’autor.

• Divendres 17 de novembre a la Placa de la Vila, davant de la biblioteca Joan Oliva, TARDA DE TALLERS DE CÒMIC:

• Taller de dibuix Chibi. A càrrec de Haru escola de còmic i manga. A les 17.30h. Adreçat a infants de 1r a 4t de primària. Places limitades. Inscripcions.
  • Taller de dibuix amb cafè. A càrrec de Haru escola de còmic i manga. A les 17.30h. Adreçat a infants de 5è a 2n d’ESO. Inscripcions.
  • Taller de còmic – Laboratori de personatges de còmic. A càrrec de Marta Cartu, il·lustradora. A les 17.30h. Adreçat a infants de P4 a 1r de primària. Inscripcions.
  • Parada de la pastisseria Obrador 180º. Venda de productes de pastisseria decorats amb motius de còmic.
  • Parada de la llibreria Pow. Venda de llibres. Hi haurà l’autor local Albert Carreras i la vilafranquina Rosa Codina signant els seus llibres.

• Dissabte 18 de novembre de 10 a 14h a la Biblioteca Armand Cardona Torrandell, MICRO FIRA DE FANZINES. Amb autores i autors locals. Amb DJ Col·lectiu Tonyina. Col·labora La Craft Cerveseria.

• De les 11.30h a les 13h Taller ESTAMPA’T. Estampa l’ocell de la Setmana del còmic amb el color que vulguis. Per a totes les edats.
  • A les 12h Taller FANZINE EXPRES!, a càrrec de Chema Peral, il·lustrador i autor de còmics i fanzines. A partir de 12 anys. Inscripcions.

Activitats paral·leles:

• Del 13 al 18 de novembre a les biblioteques i a les llibreries APARADORS SETMANA DEL CÒMIC. A les biblioteques Joan Oliva i Armand Cardona i a les llibreries Abacus, A tres tintes, La Mulassa i Pow comics.

07/11/2023