La Biblioteca amplia el seu fons comprant al Saló del còmic

El cap de setmana del 3 al 5 de maig se celebra la 42è edició del Saló del Còmic de Barcelona i la Biblioteca Municipal de Ripollet, juntament amb altres biblioteques públiques, participarà aquest divendres 3 d’una visita oficial al Saló per a adquirir novetats per a l’equipament.

Aquesta acció es pot dur a terme gràcies a una línia de subvencions, impulsada pel Departament de Cultura, amb la que les biblioteques públiques poden comprar a les fires de llibres que se celebren arreu de Catalunya. Més enllà de les adquisicions, l’objectiu principal del projecte és que les biblioteques enforteixin el seu vincle amb els editors i els llibreters de Catalunya, motiu pel qual s’inclouen activitats en determinades fires per afavorir la trobada i el diàleg entre els diferents agents del sector del llibre.

A més, membres del club de còmic infantil de la Biblioteca de Ripollet participaran dissabte i diumenge al taller "Fem un llibre animat" a la zona COMIC KIDS del Saló. I per la seva banda, els membres del Club de Còmic Jove assistiran a la trobada dels clubs de lectura de les biblioteques públiques catalanes amb l’autor internacional Beto Hernández.

02/05/2024