Incorporem els jocs de taula a la Biblioteca de Piera

Aquest mes d’octubre comença el Club del Joc i l’últim dimarts de cada mes, la sala d’actes de la biblioteca es convertirà en una sala de jocs de taula per a totes les edats, divulgatius i educatius, lúdics i culturals.

Els jocs, ara per ara, no es podran demanar en préstec. L'objectiu principal d’aquesta activitat és facilitar un espai d’aprenentatge, de trobada i d’interacció social entre amistats, famílies i veïns i veïnes. Volem recuperar i fomentar aquests recursos culturals de primer ordre que cada cop estan guanyant més pes dins de les biblioteques públiques.

La intenció és anar ampliant aquest fons de jocs de taula amb noves incorporacions atenent a les demandes dels usuaris, dels centres educatius i de les entitats que en facin ús.

Al mes de setembre, vam donar el tret de sortida als jocs de taula amb el I Torneig de Parxís, on el guanyador absolut, el més veterà i el més menut es van endur un lot de llibres.

27/10/2023