Nou servei de préstec a domicili

Les biblioteques de Montcada i Reixac oferirem préstec de documents a domicili, un servei pensat per a persones amb problemes de mobilitat, gent gran, en confinament o en una situació de vulnerabilitat que les impedeixen anar als equipaments.

Per sol·licitar llibres, dvds o revistes, només cal trucar al telèfon de les biblioteques, enviar un correu electrònic o omplir aquest formulari.

El servei funcionarà els dimarts, de 10.30 a 12.30 h i es posarà en marxa el pròxim 10 de novembre. El repartiment només es farà al terme municipal de Montcada i Reixac; les persones que demanin el préstec han de tenir el carnet de les biblioteques i només es poden sol·licitar documents disponibles a la Biblioteca Elisenda i, en el moment que pugui obrir, a la Biblioteca Can Sant Joan.

També es demanarà a aquestes persones que es comprometin a ser a casa el dia acordat per portar-li els documents. La devolució dels mateixos també serà a domicili passat un mes.

Teniu tota la informació d'aquest nou servei al nostre blog.

04/11/2020