Arrenquem el primer laboratori ciutadà a Gavà

Coincidint amb la celebració del vintè aniversari de la Josep Soler Vidal, hem impulsat un Laboratori d’experimentació cooperatiu per dissenyar un nou espai expositiu, viu i en constant evolució, que esdevingui el reflex de com els usuaris i les usuàries imagineu les vostres biblioteques. La Unió de Cooperadors posarà a disposició del projecte la seva expertesa i recursos.

En una segona trobada, es farà una visita al Lab de la Unió de Cooperadors per conèixer l’espai, els projectes que s’hi estan duent a terme i la maquinària disponible, com ara les impressores i escàner 3D, la màquina làser, Lego Spike i Arduino. A partir de gener de l’any vinent, començarà el període de disseny i prototipatge de l’aparador, que culminarà amb la seva implantació a la biblioteca.

Es tracta d’una primera prova pilot encaminada a fomentar la implicació ciutadana  en el dia a dia dels equipaments municipals per tal de crear, de manera conjunta, un espai original que, en veure’s des de fora desperti l'interès de la gent i vulgui entrar a la sala de lectura.

Encara ets a temps de participar-hi! No cal tenir coneixements previs i només cal formalitzar la inscripció presencialment a la biblioteca, o per telèfon al 93 263 92 30.

Mira el vídeo.

16/11/2023