Avantatges del carnet

El carnet de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona t'obre moltes portes. Et permet gaudir dels serveis de totes les biblioteques públiques de Catalunya i t'ofereix descomptes en museus, teatres, cinemes i llibreries de la província de Barcelona i a molts comerços. El club més gran de Catalunya, tot són avantatges!

Feu la consulta a : https://bibliotecavirtual.diba.cat/avantatges-del-carnet

Comerços de Santa Susanna adherits a la campanya Avantatges del Carnet

Des de l’àrea de Promoció econòmica de l’Ajuntament de Santa Susanna s’ha establert un conveni amb l’Associació de comerciants Espai Susanna, per tal d’oferir descomptes als següents establiments:

• The Entertainer:  5% de descompte ensenyant el carnet de la biblioteca.
  • Saló Wapatu: 5% de descompte ensenyant el carnet de la biblioteca.
  • Òptica Muralla: 5% de descompte ensenyant el carnet de la biblioteca a qualsevol de les nostres botigues.
  • Bureau Vallée: 5% de descompte durant els mesos de Gener, Febrer i Març (excepte informàtica i electrònica).

Per a qualsevol dubte o incidència podeu posar-vos en contacte amb l’Àrea de promoció econòmica de l’Ajuntament de Santa Susanna.

Horari: de dilluns a divendres, de 9 a 14 h
Adreça: Plaça Catalunya, s/n