Eines per a preparar oposicions

No és fàcil posar-se a estudiar ara i més si has estat molt de temps sense fer-ho, però mai és tard, és un gran repte que et pots plantejar i segur que obtens bons resultats.

Des de les biblioteques sempre estem per ajudar-te a cercar informació i tenim moltíssims recursos, llibres i eines per a que te les preparis, la feina grossa però, l’hauràs de fet tu, organitzar-te, cercar un bon espai d'estudi, buscar el temps i la tècnica que faràs servir per a estudiar.

Abans de començar a buscar unes oposicions actualitza el teu currículum, busca les titulacions que tens, acreditacions de cursos, formacions o màsters que hagis fet.

Quan tinguis tot preparat és hora de cercar unes oposicions que t’interessin i t’hi puguis presentar, llegeix sempre els requisits que demanen i els terminis per presentar-te. Et desitgem molta sort!

A les biblioteques trobaràs:

portadaCómo aprobar oposiciones / Miguel Salas Parrilla
portadaAdministrativo/a de corporaciones locales / Teresa María Torres Fonseca, Elena García Fernández, Francisco Jesús Torres Fonseca
portadaAuxiliar administrativo de corporaciones locales / Teresa María Torres Fonseca, Elena García Fernández
portadaAgents de la Guàrdia Urbana de l'Ajuntament de Barcelona. Prova teòrica. Temari i test / José Vicente Rojo Arnau, Ana Mª Cervera Sánchez, Magalí Riera Roca

Selecció de webs:

També et pot interessar: