Espais Naturals

Vilanova del Vallès exposa "La vida de l'aigua"

Imatge promocional de La vida de l'aigua

L’exposició itinerant de la Diputació de Barcelona “La vida de l'aigua" es pot visitar fins al 17 d’abril a la Biblioteca Contravent de Vilanova del Vallès. La mostra explica la importància de l’aigua per al manteniment dels ecosistemes fluvials i els diferents usos en l’agricultura, el consum domèstic i la indústria, entre d’altres.

L’exposició també descriu l’amenaça del canvi climàtic sobre els recursos hídrics i les accions necessàries per dur a terme una gestió sostenible de l’aigua.

A més, hi ha diverses propostes interactives que, a través d’activitats senzilles, engresquen els visitants a interactuar amb l’exposició amb l’objectiu de conscienciar-los perquè facin un bon ús i estalvi de l’aigua.

La mostra coincideix amb la commemoració del Dia Mundial de l’Aigua, el 22 de març.

Més cerques al catàleg Aladí:

Selecció de webs:

També et pot interessar: