Espais naturals

21a Fira del LLibre de Muntanya

cartell Fira de la Muntanya 2022

Si t'agrada el senderisme, l'esquí, l'escalada i passar estones a l'aire lliure, tens una cita el 4, 5 i 6 de novembre a la Fira de la Muntanya de Vic. Hi trobaràs equipament esportiu, llibres i guies de muntanya per gaudir d'un hivern a la natura!

Enguany la Xarxa de Biblioteques Municipals hi participa amb el Bibliobús Guilleries que, des de fa 25 anys (1997-2022), dona servei a 10 municipis de la comarca d'Osona acostant la lectura a tothom.

El bibliobús serà present a la fira el dissabte 5 de novembre de 10 a 14 h. El públic assistent a la fira podrà visitar-lo i conèixer els seus serveis.

A més, hi haurà dues sessions de contacontes, a càrrec de la Montserrat Panero, dins de la programació cultural de la fira (lloc: Espai Collsacabra). La temàtica de les sessions està relacionada amb la natura i la fauna:

La Xarxa de Parcs Naturals també hi serà present mitjançant un estand en què es podran consultar publicacions, fullets i tríptics per conèixer què és i quins serveix ofereix la Xarxa de Parcs Naturals, i també es podrà visitar l'exposició itinerant "40 anys d'educació ambiental al Montseny".

Trobaràs tota la informació al web de la Fira de la Muntanya i a l'apartat concret dedicat a la 21a edició de la Fira del Llibre de Muntanya.

Descobreix el bibliobús Guilleries

Heu vist mai una Biblioteca amb rodes? Quants llibres hi poden cabre en un autobús?

Visita del Bibliobús Guilleries a la Fira del Llibre de Muntanya!!!

És un dels deu bibliobusos de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona.

Dissabte 5 de novembre , de 10 a 14 h (Pati exterior Recinte firal El Sucre). T'hi esperem!

A les biblioteques trobaràs:

Més cerques al catàleg Aladí:

També et pot interessar:

Vés al prestatge: