APP's

Aplicacions per localitzar festes, conèixer més del folklore, festes locals, història, dansa i música.

Torna al prestatge  ►

APLICACIONS RECOMANADES

AppCasteller

Aplicació pensada per estar al dia dels castells de Catalunya. Compta amb una agenda d'esdeveniments sobre castellers, un rànquing i un canal de notícies propi.

Augmented Songbook

Realitat augmentada per la sensibilització i aprenentatge musical d'infants emprant el cançoner català.

Baròmetre Casteller

El Baròmetre Casteller recull els tres millors castells i el millor pilar de cada colla. És una fotografia del que les colles tenen en aquest moment de la temporada.

BCN Cultural

Una aplicació que permet consultar les activitats i els equipaments culturals de la ciutat de Barcelona.

Calendario laboral España 2013

Inclou els festius de les ciutats més importants d'Espanya. Amb aquesta aplicació es pot estar al dia del següent dia festiu de qualsevol ciutat d'Espanya, amb tots els festius locals, autonòmics i nacionals, així com els dies que falten per a cadascun.

Castells

Aplicació de la Coordinadora de Colles Castelleres de Catalunya, amb l'agenda geolocalitzada més completa amb les properes actuacions i els resultats de totes les actuacions, gràcies als registres de la Base de Dades de la Coordinadora de Colles Castelleres de Catalunya – Colla Jove Xiquets de Tarragona (BDCJ).

Catalan Sounds

Catalan Sounds és un àudio player de cançons populars i càntics de Catalunya. Es pot reproduir, guardar, i configurar conjunts d'arxius d'àudio com a tons de trucada.

DFiesta

DFiesta ha estat creada com una guia interactiva de les festes més interessants que se celebren a Espanya.

Discover Catalonia

Castellers, activitats a l'aire lliure i esports, informació cultural de Catalunya en diversos idiomes.

Festa Major

Aplicació que permet connectar en tot moment un usuari que estigui disfrutant d'una festa o que hi tingui previst anar.

InfoConcerts

Informació geolocalizada dels esdeveniments musicals i concerts de les principals sales de tota Catalunya. De cada esdeveniment inclou dades com l'hora i informació de la sala, i fins i tot permet generar una agenda personalitzada amb els esdeveniments del nostre interès.

Infofires. Agenda festivitats

Permet consultar els esdeveniments culturals de tota Catalunya. Els mercats setmanals, festes majors i locals, pastorets, pessebres vivents, fires..

Munip turisme a Catalunya

Amb Munip pots conèixer les activitats i esdeveniments que es celebren a Catalunya, rebre alertes al telèfon o correu electrònic d'aquells municipis que prefereixis, trobar on dormir o menjar i planificar sortides o vacances.

Riu i Aprèn

App amb els elements festius i música típics de la Festa Majors a Catalunya: dracs, diables, gegants, capgrossos i castells. Tots plegats ballen en cercavila al teu dispositiu mòbil al so de la gralla i el timbal.

Time Out Barcelona

App per a aprofitar al màxim l'oci i la cultura de Barcelona amb la revista Time Out Barcelona.

Torna al prestatge  ►

Data actualització: 21/04/2016