🖌️ CONCURS DE DIBUIX de COMERÇ JUST

Concurs de dibuix de comerç just:

El Dia Mundial del Comerç Just se celebra a tot el món el segon dissabte de maig i el seu propòsit és visibilitzar les contribucions a la lluita contra la pobresa, l’explotació i el canvi climàtic a través del comerç just, així com donar a conèixer que una altra economia és possible, on les persones i el planeta estan per davant del benefici econòmic. A Catalunya, no sols se celebra durant un dia puntual, sinó que es realitzen activitats durant tot el maig: aquest any, celebrem la XXV edició del Mes del Comerç Just a Catalunya i impulsem un nou concurs de dibuix.

-Categoria A: de 5 a 8 anys.
-categoria B: de 9 a 12 anys.

Data límit d’enviament: 7 de juny.
Data de la resolució del premi: 14 de juny.
Cal enviar els dibuixos per correu amb el nom, l’edat de l’infant i el municipi de residència a campanyes@lacoordi.cat
Un cop tinguem els infants guanyadors, es contactarà per correu per fer l’enviament del premi a la biblioteca de referència.
Es publicaran tots els dibuixos en una galeria al nostre web.

PREMI: El premi serà un pack de tres llibres de comerç just (la Haki, la Nhu i Això (no) és just), una bossa de cotó i xocolatines de comerç just. En aquest enllaç podeu veure les bases del concurs i també us adjuntem un document intern de suport per les biblioteques.

02/05/2024 - 07/06/2024
En horari d'obertura de la Biblioteca