Nou Canal Informatiu

La Biblioteca obre un nou canal informatiu de WhatsApp amb motiu del 10è aniversari.

Es tracta d’un servei gratuït i bidireccional.

Vols que a Biblioteca Contravent t'enviï per WhatsApp les activitats i comunicacions de l’equipament?

Segueix aquestes instruccions i dóna't d'alta:

1. Guarda en la teva agenda de contactes el telèfon 604 51 92 80 amb el nom Biblioteca Contravent
  2. Envia un missatge per WhatsApp amb la paraula ALTA seguit del teu nom i cognoms. A partir de llavors rebràs els comunicats de la biblioteca.
  3. Si vols donar-te de baixa del servei només hauràs d’enviar un missatge per WhatsApp amb la paraula BAIXA.

Les dades dels usuaris seran introduïdes en una base de dades única i exclusivament pel servei d'informació de WhatsApp en qüestió. Doncs, aquestes dades NO es facilitaran a cap organisme o persona externa ni tampoc s’utilitzaran per a cap altra finalitat.

Condicions del servei

Aquest és un servei gratuït prestat per la Biblioteca Contravent de Vilanova del Vallès a través de l'aplicació mòbil WhatsApp i consisteix en enviar a la ciutadania informació sobre les activitats de la biblioteca municipal. Aquest servei és bidireccional. No es podrà contestar ni interactuar amb la resta d'usuaris del servei.

Protecció de dades

Responsable : Ajuntament de Vilanova del Vallès

Finalitat del Tractament: enviar a la ciutadania l’agenda d’activitats de la biblioteca, recordatori d’activitats inscrites i comunicació relacionada amb l’equipament.

Legitimació: consentiment

Duració: fins que el ciutadà decideixi.  Les dades seran eliminades en el moment de donar-se de baixa del servei.  Per donar-se de baixa cal enviar un missatge amb la paraula Baixa. Pot consultar tota la política de protecció de dades de l'Ajuntament en aquest enllaç: http://www.vilanovadelvalles.cat/altres-continguts/politica-de-proteccio-de-dades/

Comunicació de les dades: Només al servei de WhatsApp, llevat d’obligació legal.

Drets sobre les dades: El dret d’accés, de rectificació, de supressió, d’oposició,  a la limitació del tractament, a la portabilitat, a no ser objecte de decisions individuals automatitzades. Per exercir aquests drets podràs posar-se en contacte amb l’Ajuntament de Vilanova del Vallès presentant el formulari corresponent al correu electrònic ajuntament@vilanovadelvalles.cat o al correu postal a l’Ajuntament a la Plaça de l’Ajuntament 1, 08410 Vilanova del Vallès

16/06/2021