La Biblioteca també som Refugi climàtic!

La finalitat d'un refugi climàtic és que tothom, però especialment els col·lectius més vulnerables com gent gran, infants o persones amb malalties cròniques o respiratòries i aquelles amb menys recursos que no disposin d'un habitatge equipat, pugui refugiar-se de les altes temperatures en un espai interior.

Per aquest motiu, la biblioteca obrirà, durant els mesos de juliol i agost, exclusivament la planta baixa de l'edifici com a zona de confort tèrmic.

L’accés a l'equipament serà gratuït i qualsevol persona podrà entrar-hi, on hi trobarà una agradable àrea de descans amb disponibilitat d'aigua.

Cal recordar que mentre l'equipament funcioni com a refugi climàtic, no s'oferirà cap mena de servei bibliotecari, per tant, no es farà servei de préstec de llibres. No obstant, sí que es podrà llegir els diaris, revistes i novel·les de la planta baixa que romandrà oberta.

Així doncs, l'horari d'estiu de l'equipament serà el següent:

• Servei de Biblioteca:

de dilluns a dijous, de 15 a 20h