Passaport Edunauta

De novembre de 2023 a juny de 2024 - Participació de les Biblioteques de Sitges al projecte Passaport Edunauta.

El Passaport Edunauta acredita i posa en valor l’aprenentatge fora de l’escola. Els nens i nenes de 4rt tenen una oferta d’activitats en diferents Espais Edunautes:

Biblioteques de Sitges, els Museus de Sitges, l’Escola Municipal de Música, l’Espai Jove, l’associació Biodiversitat Sitges i l’entitat esportiva Tot Esport.

Podeu obtenir el segell Edunauta a les Biblioteques de Sitges:

• Biblioteca Santiago Rusiñol: “BiblioEdunauta”

Us proposem sis activitats relacionades amb el món dels llibres, la imaginació i les biblioteques, pensades per a que els Edunautes i les seves famílies les gaudiu de forma lliure durant l'estona que vulgueu. Per a obtenir el segell, n'haureu de realitzar un mínim de tres.

• Biblioteca Josep Roig i Raventós: “Fem una tira còmica!”

Us imagineu la vostra biblioteca ideal? Amb les tires còmiques que dibuixeu al voltant d'aquesta pregunta, farem un mural.

Veniu a la biblioteca Josep Roig i Raventós buscar el vostre full, i inspiració en els llibres sobre com fer còmics, i deixeu anar tota la vostra imaginació!

Més informació a: https://www.passaportedunauta.cat/edunautes-app/families/index.xhtml

Organitzat pel departament d’Educació de l’Ajuntament de Sitges.

24/01/2023