Exposicions del mes

Aquestes són les recomanacions bibliogràfiques del mes de juliol a la biblioteca:

Univers Disney per adults

Us hem preparat una selecció de pel·lícules, receptes, històries i curiositat sobre l’univers Disney, perquè connecteu amb l’infant que porteu dins i us endinseu des d’una mirada adulta al món de Disney.

Exposició a la planta d’adults del 2 de juliol al 2 d'agost . Aquí podeu descarregar el catàleg en pdf de l’exposició.

Lectures per les vacances

El personal de la biblioteca us recomana novel·les de tots els gèneres perquè us acompanyin aquestes vacances d’estiu, un bon moment per llegir històries lleugeres o sagues que necessiten temps. També hi trobareu relats de viatges.

Exposició al vestíbul del 2 de juliol al 2 d'agost. Aquí podeu descarregar el catàleg en pdf de l’exposició.

Còmics europeus

Descobriu el fascinant món dels còmics europeus amb la selecció que us hem preparat a la Sala Infantil. Hi trobareu des d’aventures clàssiques fins a històries molt actuals, tant per petits com per grans. No us ho perdeu!

Exposició infantil, davant l’escala, del 2 de juliol al 2 d'agost. Aquí podeu descarregar el catàleg en pdf de l’exposició.

Podeu consultar les exposicions anteriors ordenades per temàtica.

02/07/2024