Repte lector

Comença el repte lector de la biblioteca Josep Jardí. Dimarts 1 d'octubre obrim inscripcions i com cada any animem a infants i adults a participar en aquesta Biblioaventura, una activitat per a tothom a partir dels 5 anys. Per participar-hi cal apuntar-se de forma presencial a la biblioteca en una de les dues categories i per optar a premi caldrà assolir el repte abans del 31 de març:

• Infants i  adolescents dels 5 als 15 anys. Per superar el repte haureu de llegir 10 llibres i completar el llibret de l’activitat que us lliuraran a la sala infantil. A mesura que aneu llegint i omplint fitxes del llibret, passeu per la sala infantil perquè us segellin la lectura feta i podreu llençar una bala pel circuit de "caniques", no espereu a l'últim dia! Els infants que assoleixin el repte tindran premi per Sant Jordi. Les inscripcions es tancaran quan s’esgotin les places.
  • Joves i adults dels 16 als 100 anys. El repte consisteix a llegir 6 llibres de 6 temàtiques diferents proposades per l’equip de la biblioteca i, per tant, aconseguir completar la butlleta entregada amb la inscripció. Entre els que ho assoleixin sortejarem un Smartbox el dia de Sant Jordi. Per participar-hi dirigiu-vos al taulell de préstec.

27/09/2024