S'obren les inscripcions pel "Taller d'escriptura creativa" a la Biblioteca i Casa de Cultura Joan Ruiz Calonja de Santa Eulàlia de Ronçana

S'obren les inscripcions pel

La Biblioteca i Casa de Cultura Joan Ruiz Calonja de Santa Eulàlia de Ronçana ofereix un curs d’iniciació a l’escriptura a càrrec de l’escriptora Alba Dalmau. Si t’agrada escriure històries i vols conèixer alguns trucs i tàctiques per millorar la teva narrativa, aquest curs és per a tu.

Detalls del Curs:
• Inci del curs: 4 abril
• Calendari de sessions: 4, 11, 18 d’abril; 2, 9, 16, 23 de maig; 6, 13 i 20 de juny. Dijous de 18 a 20h.
• Durada: 10 sessions de dues hores cadascuna.
• Contingut: El curs combinarà teoria i pràctica, explorant eines bàsiques per escriure un bon relat.
• Preu: 60 euros (públic general) i 50 euros per menors de 30 anys i persones amb situació d'atur.
• Programa:
   1. Com combatre el paper en blanc: Superar el bloqueig inicial.
   2. L’escriptor intuïtiu i l’escriptor racional: Explorar diferents enfocaments creatius.
   3. La diferència entre dir i mostrar: Comunicar eficaçment les emocions i detalls.
   4. Les descripcions: Crear imatges vívides amb paraules.
   5. Els cinc sentits: Utilitzar els sentits per enriquir la narrativa.
   6. Els personatges: Desenvolupar personatges autèntics i interessants.
   7. Els personatges II: Profunditzar en la psicologia dels personatges.
   8. Els narradors i punts de vista: Explorar diferents formes de narrar.
   9. El temps narratiu: Jugar amb el temps en la història.
   10. Estructura i trama: Crear una història coherent.

Objectius:
• Aprendre les tècniques bàsiques de la narrativa.
• Escriure de manera periòdica aplicant els conceptes treballats.
• Llegir els exercicis dels companys i oferir crítiques constructives.

Aquest curs és una oportunitat única per desenvolupar les teves habilitats d’escriptura i connectar amb altres amants de la literatura. No et perdis aquesta experiència enriquidora!

04/03/2024