TIC & BIBLIO

CURSOS TIC

Sessions formatives per conèixer millor el món digital que ens envolta.

Als cursos bàsics d'Internet, aprendràs com fer servir google, enviar sms, correu electrònic, Whatsapp i tot allò imprescindible pel teu dia a dia.

SMARTPHONE

Vols saber què pots fer amb el teu telèfon mòbil? tens dubtes? Porta el teu mòbil i t'ajudarem.

INTERNET BÀSIC

Comença des de zero al món d'Internet! Seguretat a la xarxa, recursos, navegació, buscadors i tots el dubtes que tinguis... Si vols, pots venir amb el teu portàtil i t'ajudarem.

Cursos gratuïts i personalitzats impartits pels alumnes de Grau mig de l'IES Puis-Castellar.

Calendari: Abril-juny 2023

Durada: Cursos de 3 o 4 sessions, d'una hora.

Horari: de 17 a 18h

Lloc: Espai de suport

Inscripcions: Presencialment a la biblioteca o trucant al 93 466 15 51

CONDICIONS D'ASSISTÈNCIA

• Formació gratuïta per a tots els públics a partir de 14 anys.
  • Cal disposar de carnet de la Xarxa de Biblioteques Municipals
  • Una vegada inscrits, us trucarem per confirmar la vostra assistència en les dates i horari escollit
  • IMPORTANT: Si no podeu assistir el dia i hora convingut, ens ho heu de comunicar el més aviat possible telèfon.

SERVEI D'ASSESSORAMENT TIC

Servei gratuït i sense reserva prèvia, en horari de tardes.

Els alumnes de l'IES Puig-Castellar estan disponibles per ajudar-vos a resoldre tots el vostres dubtes.

30/03/2023