Coneixes eBiblio? Préstec de llibres electrònics

eBiblio Catalunya és el servei de préstec gratuït de llibres electrònics destinat a tots els usuaris amb carnet de les biblioteques públiques de Catalunya. S'hi pot accedir als continguts a través de diferents dispositius: ordinadors personals, lectors de llibres electrònics (ebooks), tauletes o telèfons mòbils.

Aquest servei s'ha promogut des del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport amb la col·laboració del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona i l'Ajuntament de Barcelona.

eBiblio posa al teu abast una col·lecció de novetats editorials de diverses temàtiques:

• Obres de ficció per al públic adult i per al públic infantil i juvenil, que inclouen cómic, narrativa, poesia i teatre.
  • Obres de no ficció per al públic adult i per al públic infantil i juvenil, que inclouen obres de ciències socials, desenvolupament personal, esports, informàtica o viatges...
  • Revistes i premsa en català i castellà.
  • Més de 2000 títols de pel·lícules, curtmetratges, gravacions de concerts i documentals.

Accedeix al servei a través de: http://catalunya.ebiblio.cat. També s'hi pot accedir descarregant l'aplicació eBiblio Catalunya, disponible per a Android i iOS

15/03/2021 18:52 h.