Dia internacional de la Salut de les Dones

El proper dijous 28 de maig és el Dia Internacional d'Acció per a la Salut de les Dones.

Cada any s’organitza la CaCo (Caminar i Córrer) a Sant Vicenç dels Horts, una activitat que promou l’esport i l’apoderament de les dones del municipi, fomentant la pràctica saludable d’activitat física a la vegada que facilita el coneixement i interrelació entre persones. De moment no es podrà celebrar la 9a edició de la CaCo, però l’Ajuntament crida a la participació adaptant-se a les mesures preventives per la crisi de la COVID-19. Rutes saludables pel municipi, passejant o corrent, sempre mantenint les mesures de seguretat i evitant aglomeracions.

Des de la Biblioteca Les Voltes ens unim a l'Ajuntament en la commemoració del Dia Internacional d’Acció per a la Salut de les Dones mitjançant l’accés a la informació, per tal de contribuir a fer visible la salut de les dones i la prevenció i tractament de malalties associades a aquest col·lectiu.

Descobriu la guia de lectura que hem preparat amb els documents que tenim a la biblioteca i la selecció de documents en format digital que podeu trobar a l'eBiblioCat.

26/05/2020