Disponible el nou mapa guia del Parc Natural de Collserola

La biblioteca Joan Margarit forma part del projecte Parcs i Biblioteques... Naturalment! Collserola, una iniciativa que pretén apropar la lectura i la natura tot convidant a descobrir l'entorn natural més proper: la Serra de Collserola.

Per això organitza algunes activitats (exposicions, xerrades, tallers...) i també és dipositària de materials de difusió, com el nou mapa guia del Parc Natural de Collserola publicat pel Consorci del Parc Natural de la Serra de Collserola.

A la vidriera del carrer Bonavista trobareu un "aparador" on es poden consultar els itineraris del parc i un cartell amb informació virtual accessible amb codis QR. La biblioteca disposa d'exemplars d'aquest mapa guia per a qui ho demani.

Us animem a descobrir camins i rutes de l'entorn natural de Collserola i compartir les vostres fotografies amb el hashtag #Parcsibiblios.

16/02/2022