BiblioNotícies

BiblioNotícies, és el butlletí electrònic de les Biblioteques de Sant Boi. Almenys un cop al mes, les persones subscrites al butlletí rebreu informació de les Biblioteques de Sant Boi: activitats, nous serveis, noves adquisicions, horaris especials i altres temes que pensem que poden ser del vostre interès.

Si voleu rebre el butlletí, necessitem que tingueu actualitzades les dades personals del carnet de biblioteca. Si ho feu, també podreu gaudir d'aquestes altres avantatges:

Canvis en la subscripció. Podeu triar quins butlletins voleu rebre: aneu a "Subscripció a butlletins" de l'Espai personal del Catàleg Aladí. Recordeu triar "Sant Boi de Llobregat" per rebre el nostre butlletí BiblioNotícies.

04/11/2019