La Biblioteca Antonio Martín fa la volta al món amb una exposició sobre l’escriptor Jules Verne

Durant l’estiu, la Biblioteca realitza l’Exposició "La volta al món en 80 dies" de Jules Verne, del 14 de juliol fins al 15 de setembre, amb diferents edicions de l’obra, biografies de l’autor i guies de viatge dels països mencionats a la novel·la.

Com a curiositat, tres edicions antigues de Jules Verne s’exhibeixen en una vitrina habilitada a tal efecte: Aventuras de tres rusos y tres ingleses en el África austral; El Chancellor: diario del pasajero J. R. Kazallon: episodio marítimo; La Vuelta al mundo en 80 días ; Un experimento del Doctor Ox. Les obres formen part del Fons Castro.

L’exposició s’ubica al vestíbul de la biblioteca. Els documents estan disponibles pel préstec, a excepció de les obres del Fons Castro.

Ressaltar que l’obra i I’univers literari de Jules Verne seran els protagonistes de la sessió d’octubre del Club de lectura Grans Lectors, que es du a terme en coordinació amb amb el Departament de Ciutadania de l'Ajuntament, Programa de la Gent Gran.

Més informació a

20/07/2023