Notícia_Les Biblioteques de Mataró presenten una tardor plena de novetats, lectura i experiències culturals
Les Biblioteques de Mataró presenten una tardor plena de novetats, lectura i experiències culturals
Les Biblioteques de Mataró, integrades per la Biblioteca Pompeu Fabra, la Biblioteca Antoni Comas i la Biblioteca Popular, presenten la programació d’activitats per als mesos d’octubre, novembre i desembre amb una àmplia oferta d’iniciatives culturals, educatives, tecnològiques i de foment de la lectura adreçades a totes les edats. La programació inclou prop d’un centenar de propostes que converteixen les biblioteques en espais de trobada, descoberta, aprenentatge i participació ciutadana.
La nova temporada ofereix una programació diversa que inclou hores del conte, petites hores del conte, laboratoris de lectura, Bibliolabs, espectacles literaris, experiències creatives, activitats per a joves, jocs de taula, formacions digitals, càpsules TIC i propostes especials de Nadal. Les activitats estan pensades per fomentar l’hàbit lector, estimular la creativitat i afavorir l'accés al coneixement i a la cultura per a tota la ciutadania
Amb aquesta programació, les Biblioteques de Mataró refermen el seu compromís amb la promoció de la lectura, l'aprenentatge al llarg de la vida i la cohesió social, consolidant-se com a equipaments culturals de proximitat oberts, inclusius i accessibles.
11/09/2026







