La Biblioteca celebra aniversari amb: "25 anys bé"

La Biblioteca celebra aniversari amb:

La primera proposta és una exposició fotogràfica retrospectiva que es pot visitar des del 26 d'abril fins a finals de maig. Els plats forts tindran lloc al maig,  amb la presentació del nou llibre de la cuinera Maria Nicolau, «Cremo!», el dimarts 14. Aquella mateixa setmana, el divendres 17 a 2/4 de 8 del vespre, la sala d’actes acollirà l’espectacle de teatre i maridatge de vins «La flor de l’autopista», a càrrec de la companyia La Swanson i la sommelier Anna Castillo. I l’endemà dissabte 18, es faran els actes centrals de la commemoració. D’una banda al matí s’han organitzat unes visites guiades a càrrec de l’arquitecte responsable de supervisar la restauració de la fàbrica de Cal Font, Carles Crespo i la directora de la Biblioteca. Seran a 2/4 d’11 del matí i a les 12 del migdia. Tant per a les visites guiades com per a l’espectacle del divendres 17, les places són limitades i caldrà adquirir les entrades gratuïtes a tiquetsigualada.cat.

Per a les famílies amb infants, a 2/4 de 12 es farà una Hora del conte per a nadons de 0 a 3 anys, a càrrec de Sara Genovart i la seva història de «L’esquirol Pinyol» i la celebració prosseguirà a la tarda amb una original «Pedalada de contes» amb en Jeep Gasulla. La sortida serà a les 6 a la plaça Castells i es farà un recorregut en bicicleta o patinet pel  nou carril bici, amb parades per escoltar contes, fins acabar davant la Biblioteca amb una xocolatada.

Totes aquestes activitats i alguna més es poden consultar al programa de l’aniversari que es troba a la web de la Biblioteca (bibliotecaigualada.cat).

24/04/2024