LA BIBLIOTECA FA 20 ANYS!

El 17 de desembre del 2000, les portes de la biblioteca Tecla Sala es van obrir al públic de la ciutat per primera vegada. Han passat, ja, vint anys!... Un temps que ens fa ‘sentir’, com al tango, que la vida es un soplo i que veinte años no es nada. Així que aquí seguim: joves, infantils i madurs, tot alhora. Hem crescut de la ma del segle XXI.

Celebrem 20 anys refermant allò que volem ser: una biblioteca pública, oberta i segura. Més que mai. Oferim tot allò que tenim i que cuidem i organitzem pensant en tots els usuaris, joves, infantils i madurs: l’espai ampli i generós de la biblioteca i el fons compartit de tota la Xarxa de Biblioteques de l’Hospitalet i de la Diputació de Barcelona.

Celebrem 20 anys orgullosos de les nostres especialitats: el prestigiós fons de Còmic, el fons –únic a tot l’estat- de Blues i música negra, la difusió del fons local de la nostra Ciutat singular i dels llibres plurals dels nostres autors i una oferta creativa i estimulant d’activitats infantils.

Programació especial d'aniversari La biblioteca fa 20 anys!

25/09/2020