Canal Spotify de la biblioteca La Florida

La Biblioteca La Florida té nou canal de Spotify on podràs trobar playlists de tot tipus de música.

Cada divendres trobaràs una nova llista amb una selecció de música disco, grans èxits de grups i artistes, música de pel·lícules i sèries, les nostres novetats, i molt més!

Acosta’t al nostre canal i descobreix les nostres recomanacions musicals. No t’ho perdis!

Música discoFunky & Hip Hop dels 80 i 90Potens FeminaVa de cinema!Música disco IIVa de sèries!Grans èxits Jarabe de PaloThe Jackson 5Música Disco IIIHola estiu!Novetats I: WhitneyNovetats II: ManelNovetats III: La PegatinaRock'N'RollAixò va de Platja!Música Disco IVMúsica espanyola 80/90Selecció de musicals!DisneyMúsica Disco VAntonio OrozcoScary PocketsMúsica Disco VIMotwonGospel, Música Disco VII, Èxits d'ItàliaBarry WhiteRelaxMúsica Disco VIIIMadonnaBon NadalMúsica Disco IXPrinceCarlos Santana, Bruno MarsMúsica Disco X, Baladas RockBob MarleyBeyoncéMúsica Disco XIIcones femeninesDaft PunkBee GeesMúsica Disco XII, U2 ...

31/05/2021