Subscriviu-vos als butlletins de la Xarxa de Biblioteques Municipals

La Xarxa de Biblioteques Municipals publica diversos butlletins de novetats bibliogràfiques estructurades per àmbits temàtics. A més a més, cada biblioteca publica un butlletí propi per difondre les seves activitats i d'altres informacions sobre la mateixa biblioteca.

Per rebre els butlletins, haureu de validar-vos a l'Espai personal del catàleg Aladí de la Xarxa, URL https://aladi.diba.cat/patroninfo*cat. Un cop dins, haureu de clicar el botó <Mod. info. personal> (modificar la informació personal) i activar l'opció de rebre informació de la biblioteca o interès ciutadà. Un cop activa l'opció, cliqueu el botó <Acceptar>.

Passats 15 dies, s'activarà la tramesa d'informació i, a més a més del que us pugui enviar la vostra biblioteca (la biblioteca a la qual teniu assignat el vostre carnet d'usuari), podreu entrar, des del botó <Subscripció a butlletins> del mateix Espai personal, a la tria dels butlletins temàtics de la Xarxa i els específics de les biblioteques. Només haureu de clicar la cel·la corresponent a cadascun d'ells. L'Espai personal també us permet de rebre informació de les novetats de fons a través del botó <Subscripció a novetats>.

Esperem que aquesta informació us faci servei.

15/03/2024