Autor: Xavi Solanas

La Biblioteca Municipal de Corró d’Avall, a l’Espai Can Prat, ha estat l’escenari de la presentació del projecte Atena, un nou sistema que permetrà a tots els usuaris del Sistema de Lectura Pública de Catalunya fer recerca i petició de qualsevol document que estigui a les biblioteques públiques de Catalunya. Una iniciativa que té com a objectiu facilitar la consulta i el préstec de tot el fons documental del país. Atena és una realitat gràcies a la feina conjunta de la Generalitat de Catalunya i la Diputació de Barcelona, que han escollit la nova biblioteca de les Franqueses perquè va ser l’únic equipament d’aquestes característiques que va obrir durant l’any 2020.

Més informació:

28/06/2021