Recursos digitals

Busques algun servei digital de la biblioteca i no el trobes? Aquí podràs accedir als més destacats:

• Aladí: per consultar la disponibilitat d'exemplars a la Xarxa de Biblioteques Municipals de Barcelona i reservar exemplars de Gironella. A través d'aquest catàleg NO és possible sol·licitar préstecs interbibliotecaris: l'exemplar sempre serà reservat per recollir al lloc d'origen. Per sol·licitar préstecs interbibliotecaris, accedeix a Atena o bé dirigeix-te al personal bibliotecari.
  • Atena: per consultar la disponibilitat d'exemplars a les biblioteques públiques de Catalunya i sol·licitar préstecs interbibliotecaris.
  • Biblio Digital: préstec digital de llibres, audiollibres, pel·lícules, música...
  • Instagram de la Biblioteca de Gironella
  • Facebook de la Biblioteca de Gironella
  • Twitter / X de la Biblioteca de Gironella

Si necessites ajuda amb qualsevol servei digital, truca'ns o vine a la Biblioteca i t'ajudarem a resoldre dubtes.

23/07/2024