Celebrem la 20ª edició del del cicle Tastautors al Teatre Auditori Cardedeu.

Des de fa 20 anys el Teatre Auditori Cardedeu és l’escenari del cicle Tastautors, que promou l’entitat L’Esquellot i que és tot un referent en la promoció i difusió de la cançó d’autor en català. L’espai íntim i proper que ofereix el teatre permet als espectadors gaudir de la comunió entre la música i les veus en una atmosfera única. El proper divendres dia 2 de febrer hi trobareu el concert de LA LUDWIG BAND, un grup fantàstic amb lletres agudes i esperit satíric que van rebre el Premi Enderrock 2022 a Millor disc de l’any de la Crítica i el Premi Cerverí 2022 a la millor lletra de cançó en català.

Aquest any, amb motiu del 20è aniversari del Tastautors, el Teatre Auditori Cardedeu acull l’exposició “20 anys de cartells al Tastautors”, a càrrec de David Perelló, autor de la imatge de l’edició d’enguany. La mostra es podrà visitar fins al 25 de febrer, els dies de funció al Teatre Auditori Cardedeu, des d’una hora abans de l’inici de la funció.

29/01/2024