Arriba el mundial d'hoquei femení

A partir del divendres 1 de juliol començarà a l’Estadi Olímpic de Terrassa (recentment remodelat), el Campionat del món d’hoquei herba femení, que es disputarà durant quinze dies a aquesta ciutat del Vallès Occidental i també a  Amsterdam.

Amb aquest esdeveniment esportiu també es vol commemorar el 30è aniversari de la ciutat de Terrassa com a subseu dels Jocs Olímpics del 1992, on s’hi van celebrar les competicions d’hoquei herba femení i masculí:

La reforma de l’Estadi Olímpic ha estat molt important, i s’ha instal·lat una gespa artificial especial per a poder oferir el millor espectacle. Fins els darrers moments s’hi ha estat realitzant els preparatius perquè tot surti bé.

Ben a prop, la Biblioteca Terrassa Districte 5, amb un fons especial d’esports, va oferir el 30/06 a partir de les 18h l’activitat “Tarda d’hoquei a la biblioteca”, per a donar la benvinguda a la competició, i que té el suport del Consell Esportiu del Vallès Occidental-Terrassa.

Que la pilota comenci a rodar!

A través del catàleg Aladí les biblioteques de la XBM de la Diputació de Barcelona, hi podràs trobar molts documents sobre hoquei:

Selecció de webs:

També et pot interessar: