Espais naturals

Setmana de la Natura 2023

La Setmana de la Natura és un moment de l'any per prendre consciència de la necessitat de conservar el medi ambient i el nostre patrimoni natural.

Enguany tindrà lloc del 22 de maig al 5 de juny - entre el Dia Mundial de la Biodiversitat i el Dia Mundial del Medi Ambient - quinze dies on està previst més de quatre-centes activitats gratuïtes arreu de Catalunya per a tot tipus de públic (familiar, adult o especialitzat). L'objectiu és conscienciar sobre la importància de tenir cura de la natura i el territori i donar a conèixer les entitats ambientals a la ciutadania.

En aquesta 8a edició, centrada en la conservació dels hàbitats i en la restauració ecològica, les biblioteques han programat un munt d’activitats per fomentar la lectura i el coneixement sobre la natura i el medi ambient sota el lema Amb tu, restaurem la natura!.

Hi haurà tallers, conta-contes, xerrades, exposicions, rutes guiades, presentacions de llibres i molt més!

Per a més informació visita el web:  www.setmananatura.cat i descobreix totes les activitats!

#setmananatura  #RestauremLaNatura  #LlegeixNatura  #ciènciaciutadana

A les biblioteques trobaràs:

Per als més menuts:

¿Para qué sirve la naturaleza? / ilustrado por Magali Clavelet
Cosas verdes: conoce y defiende la naturaleza / Ole Mathismoen y Jenny Jordahl
Fede i la patrulla antibrossa / José Carlos Román; il·lustracions: Arancha Perpiñán
Els Arbres : observar-los, reconèixer-los, protegir-los / text de Xavier Japiot; il·lustracions de Maud Bihan

Més cerques al catàleg Aladí:

Selecció de webs:

També et pot interessar: