Espais naturals

Setmana de la Natura 2021

La Setmana de la Natura és un moment de l'any per prendre consciència de la necessitat de conservar el medi ambient i el nostre patrimoni natural.

Enguany tindrà lloc del 24 de maig al al 5 de juny - entre el Dia Europeu dels Parcs i el Dia Mundial del Medi Ambient - on està previst més d'un centenar d'activitats arreu de Catalunya per la conservació de la natura i el medi ambient, per a joves i per a grans, al mar, a la muntanya i a la ciutat.

Durant aquesta 6a edició, centrada en el perill i els efectes de la pèrdua de biodiversitat, les biblioteques d’arreu de Catalunya s’han focalitzat en parlar sobre els pol·linitzadors a través de tallers, conta-contes, exposicions, passejades temàtiques, presentacions de llibres i molt més!

Per a més informació visita el web:  www.setmananatura.cat  i descobreix totes les activitats!

No t'ho pensis i participa!

​​​​​​​#setmananatura

Activitats destacades:

​​​​​​​

Dimecres 26 de maig a les 19:00 h, l'escriptora Fúlvia Nicolàs conversarà amb Marta Simon de la llibreria Muntanya de Llibres, sobre el llibre Zugunruhe. Anhel de nord.

Al Canal d'Instagram @bibliotequesxbm

​​​​​​​

Club de lectura virtual “Sortir a robar cavalls” de Per Petterson (Club editor, 2016)

Carolina Moreno, traductora de la novel·la, dinamitzarà el club de lectura.

Inici del club de lectura: dimecres 2 de juny
Trobada virtual: dilluns 21 de juny, a les 19:00 h.

Vull inscriure'm

També et pot interessar: