Espais naturals

Setmana de la Natura 2019

La Setmana de la Natura és un moment de l'any per prendre consciència de la necessitat de conservar el medi ambient i el nostre patrimoni natural.

Durant 9 dies, s’organitzaran més de 300 activitats arreu de Catalunya per la conservació de la natura i el medi ambient, per a joves i per a grans, al mar, a la muntanya i a la ciutat.

Per a més informació visita el web:    www.setmananatura.cat

Moltes d'aquestes activitats es realitzen a les biblioteques, consulta l'agenda d'activitats. T'hi esperem!

A les biblioteques trobaràs:

El Gran llibre dels animals gegants; El petit llibre dels animals petits / Francesca Cosanti, Cristina Banfi i Cristina Peraboni
El Fil invisible de la natura / Gianumberto Accinelli; il·lustracions: Serena Viola

Món amagat. Bosc / Stephanie Fizer Coleman, Libby Walden
El Zoom dels animals / Gonzague Lacombe, Laure du Faÿu

Los Mundos invisibles de los animales microscópicos / Hélène Rajcak, Damien Laverdunt
Zoóptica: ¿sabes como ven los animales? / texto e ilustraciones : Guillaume Duprat

Selecció de webs:

També et pot interessar: