Espais naturals

37è Festival Internacional de Cinema de Muntanya i Aventura de Torelló

Ingrid Picanyol

T'agrada la muntanya? Si és així, no et pots perdre els millors films de muntanya i natura de l'any.

Vine al Festival de Cinema de Muntanya de Torelló!

Quan?
Del 15 al 24 de novembre de 2019.

On?
Teatre Cirvianum.  Plaça Nova, 10 (Torelló)

Muntanya i natura, aquests són els requisits que necessiten les pel·lícules que es projecten al BBVA Mountain Film Festival, que enguany arriba a la seva 37a edició. Cada any posa en competició els millors films d'aquesta temàtica: expedicions, reportatges de natura, d'esports d'aventura, documentals ecològics... Si ets un fan d'aquest gènere, no et perdis un dels festivals més importants del món sobre muntanyisme

Però el Festival, no és només pel·lícules, sinó que la programació és més àmplia i hi tenen cabuda també conferències, tallers, exposicions i molt més. Consulta'n tota la programació aquí.

Descobreix el que han preparat:

En l'edició d'enguany, per a la imatge del festival, la dissenyadora @Ingridpicanyol s'ha centrat en la problemàtica de la construcció de la mina Pebble a la Badia de Bristol al sud oest d'Alaska. Un projecte que amenaça tota una regió i que des d'associacions activistes intenten evitar.

El Festival a la Biblioteca Dos Rius

Per quart any consecutiu, el Festival reforça el lligam amb la Biblioteca Dos Rius de Torelló amb un programa d'activitats paral·leles durant els dies del certamen, sota el nom "El festival a la biblioteca". Entre les activitats, destaquen les conferències de l'escriptor Jordi Canal-Soler i el fotògraf Oriol Alamany (convidats a l'espectacle inaugural). T'hi esperem!

A les biblioteques trobaràs:

100 días de soledad / una película de José Díaz
La Caza / director: Rob Sullivan; narrado por David Attenborough
Cantábrico / dirigida y filmada por Joaquín Gutiérrez Acha
The Free man / directed by Toa Fraser
DVD Versió original
Home / un film de Yann Arthus-Bertrand
Encuentros en el fín del mundo / una película de Werner Herzog
DVD

Més cerques al catàleg Aladí:

Selecció de webs:

També et pot interessar: