Espais naturals

Dia Internacional d'Observació de la Lluna

Silueta d'un telescopi d'astronomia amb cel crepuscular © m-gucci / iStockdissabte, 14 de setembre de 2024

El Dia (o Nit) Internacional d'Observació de la Lluna és un esdeveniment promogut per la NASA i que se celebra a escala mundial; es fan actes per tot el món relacionats amb el nostre satèl·lit.

La celebració d'aquesta efemèride és variable (entre els mesos de setembre i octubre) quan la Lluna està al voltant del primer quart, sent ideal per a l'observació nocturna.

#ObserveTheMoon

Uneix-te a la gran celebració internacional

Aquest és un dia molt especial per als amants, curiosos i entusiastes de la Lluna. Per celebrar aquest dia pots assistir a les moltes activitats programades per la Xarxa de Biblioteques Municipals, dins del programa "Parcs i biblioteques... Naturalment!". Consulta l'agenda d'activitats.

Totes aquestes activitats a les biblioteques tenen la finalitat de destacar la importància del nostre satèl·lit i la seva influència sobre la Terra.

A més, els sis equipaments astronòmics de la Xarxa de Parcs Naturals organitzen un seguit de tallers per a tota la família. [Més informació]

Sabies que...

La Lluna té un altre dia!
Cal diferencia aquesta efemèride amb el Dia Internacional de la Lluna, una data oficial proclamada per les Nacions Unides i que se celebra cada 20 de juliol.

A les biblioteques trobaràs:

Per als més menuts:

27 días entre vuelta y vuelta / Irati Garmendia
CONTE INFANTIL fins als 6 anys
Què és la Lluna? / Katie Daynes
CONTE INFANTIL fins als 6 anys
Pop-up Lluna / Anne Jankéliowitch

Més cerques al catàleg Aladí:

Selecció de webs:

Vés al prestatge: