Espais naturals

35 Anys de l'accident nuclear de Txernòbil

© vzmaze / istock.com

Aquest mes d'abril recordem la catàstrofe nuclear més greu de la història que es va produir el 26 d'abril de 1986 a la central nuclear memorial  Vladímir Ilitx Uliànov, a 18 quilòmetres de la ciutat ucraïnesa de Txernòbil, que en aquell moment pertanyia a la Unió Soviètica.

Tres dècades i mig després però,  s'ha tornat a fer molt present amb l'aparició de nous llibres publicats i les generacions més joves l'han descobert de la mà de la minisèrie de ficció Chernobyl (HBO), molt recomanable de veure.

Per això, fem un repàs a les darreres novetats que han arribat a les biblioteques i ens agradaria molt saber la teva opinió si llegeixes aquests llibres. Pots afegir el teu comentari al catàleg Aladí de la Xarxa de Biblioteques Municipals.

Encara hi ha obertes moltes incògnites...

Més cerques al catàleg Aladí:

Selecció de webs:

També et pot interessar: