Recomanació

30 passejades pel Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac

Prat, Enric

Terrassa, Barcelona : OmniaBooks, setembre 2020

Us presentem aquesta guia per gaudir del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac. Una selecció de passejades que durant 10 anys van estar fent un grup de persones ja jubilades, amb uns itineraris a l’abast de tothom.

No trobareu les rutes més transitades sinó altres camins no tan explorats però igualment plens d’interès.

Els itineraris tenen entre 5 i 10 km màxim i cadascun dels quilòmetres està explicat breument, de manera que si els seguim no ens podem perdre, doncs també afegeix les coordenades que ens situen exactament en cada punt.

Al final de cada excursió afegeix un petit tast dels punts d’interès, ja siguin forns de calç, unes ruïnes d’algun mas antic o alguna característica del paisatge, amb un petit mapa de la ruta.

Tot aquest llibre està recolzat per unes fotografies molt professionals però alhora precioses que ajuden a reconèixer els diferents llocs per on transcorren les excursions.

18/06/2021