Detall prestatge

Notícies

Selecció de webs on trobaràs informació sobre les exposicions, congressos, fires i activitats que tindran lloc amb motiu de l'Any Internacional de la Química.

• Química: nuestra vida, nuestro futuro

• Exposició virtual "Entre molècules" realitzada pel CSIC en ocasió de l'Any Internacional de la Química.
  • Espais d'experimentació: el laboratori de química a través de la història

• Introducció a l'exposició organitzada per la Universitat Autònoma de Barcelona.
  • Afinitats electives: València i la revolució química

• L'exposició organitzada per l'Institut d'Història de la Medicina i de la Ciència López Piñero tracta sobre la revolució química que va tenir lloc a finals del segle XVIII. Aquesta pàgina ofereix informació i recursos didàctics sobre aquest període de la història de la química.
  • Expoquimia

• Pàgina web del Congrés Expoquimia amb accés a tota la informació relacionada amb el pròxim congrés.
  • Any Internacional de la Química 2011

• Bloc amb totes les activitats de l'Any Internacional de la Química a Catalunya organitzades per la Societat Catalana de Química i la Comissió Catalana de Coordinació de l'Any Internacional de la Química.
  • Año Internacional de la Química 2011

• Portal dedicat a aquest any internacional que recull informacions sobre activitats, materials didàctics, publicacions, etc.
  • 2011 Any de la Química

• La Universitat Autònoma de Barcelona ha proclamant l'any 2010-2011 com l'any temàtic de la Química amb la intenció de donar el màxim suport a la celebració internacional. Aquesta web recull totes les iniciatives promogudes per aquesta universitat.