Rutes i itineraris

Camins, senderisme, rutes, a peu, a cavall, amb bicicleta, amb guia... Tot per gaudir de la naturalesa alhora que realitzem exercici.

Torna al prestatge  ►

RECURSOS WEB

Itineraris de la Xarxa de Parcs Naturals

Programa cartogràfic on es recullen els diferents itineraris senyalitzats que hi ha als parcs de la Xarxa. En marcar el triat apareix una descripció amb la tipologia, dificultat, durada i altres recorreguts propers.

Catalunya és senderisme

Fullet de Catalunya Turisme. Posa a la disposició del públic informació sobre senders de gran i petit recorregut, camins locals i es proposen rutes.

Delta del Llobregat. Itineraris

Els espais naturals del delta del Llobregat s'han condicionat per atendre el públic, que pot seguir diversos itineraris equipats amb aguaits i torres mirador per a l'observació de la fauna, la vegetació i el paisatge. Tots els espais són de visita lliure i gratuïta.

Espais verds - Itineraris

Pàgina de l'Ajuntament de Barcelona en la qual es mostren itineraris que incorporen l'ús de les TIC. Ofereixen sistemes d'informació que posen a l'abast dels usuaris la documentació informativa, didàctica i interactiva necessària. Aquesta documentació és accessible des de l'ordinador i des dels telèfons mòbils que disposin de les prestacions adequades.

Equipaments i itineraris dels Parcs de Catalunya

Web de la Generalitat de Catalunya on es pot accedir a tots els equipaments i itineraris dels parcs catalans de: Aigüestortes i Estany de Sant Maurici, Alt Pirineu, Cadí-Moixeró, Cap de Creus, Delta de l'Ebre, Els Ports, Illes Medes i massís del Montgrí, L'Albera, Massís del Pedraforca, Poblet, Serra de Montsant i Zona Volcànica de la Garrotxa.

El Garraf. Rutas

Pàgina en la qual es recullen propostes de recorregut a peu degudament senyalitzades que transiten per diferents llocs del parc natural.

Garrotxa - La ruta dels 10 volcans

Pàgina on es mostra un recorregut per aquest parc natural; inclou durada, recorregut, recursos per a nens, etc.

Geoinformació – itineraris pels Parcs Naturals de la Generalitat de Catalunya

Aplicació cartogràfica a on s'indica el recorregut, la durada, el perfil, se senyalitza en el mapa i una breu descripció dels punts d'interès.

Parc del Riu Llobregat. Itineraris

Recorreguts per aquest espai fluvial en procés de recuperació que s'estén per tot el tram metropolità del riu i que consta de 30 quilòmetres de longitud, des del pont del Diable a Martorell fins a la desembocadura al mar Mediterrani.

Passejada al Parc d'Olèrdola

Pàgina de l'Ajuntament de Vilafranca del Penedès on es recull una ruta pel parc, una fitxa tècnica, un perfil del recorregut, un tríptic informatiu, etc.

Rutes teatralitzades

Rutes teatralitzades inclusives

A la pàgina de la Xarxa de Parcs de la Diputació de Barcelona hi ha un apartat de rutes i activitats teatralitzades  que permeten a les persones amb discapacitat visual i auditiva gaudir de forma inclusiva de la natura juntament amb la resta de participants.

PASSEJADES GUIADES 2016

Durant tot l'any, cada cap de setmana els Parcs del Garraf, Olèrdola i el Foix organitzen 79 itineraris, passejades i tallers per conèixer millor el ric patrimoni natural i cultural d'aquests tres espais singulars.

A les biblioteques trobaràs:

Torna al prestatge  ►