Les lectures de batxillerat a l’eBiblio

Si estudies batxillerat, ara comptes amb teves lectures obligatòries en format digital. Accedeix a la plataforma de préstec digital eBiblio Catalunya  amb el teu carnet de biblioteca i comença a llegir!

En aquesta primera fase s’han adquirit vint-i-cinc llicències de divuit títols de lectures de batxillerat que es podran incrementar de manera ràpida si se’n produeix una gran demanda. Per donar més visibilitat a aquestes noves adquisicions, s’ha creat a la pàgina principal d’eBiblio un aparador, “Lectures de batxillerat”, que recull tots els títols adquirits.

La plataforma eBiblio ofereix el servei de préstec gratuït de llibres electrònics des del juny de 2015 i permet agafar en préstec les principals novetats editorials en format de llibre electrònic per a la seva lectura en diferents dispositius, entre ells: ordinadors de taula, portàtils, tauletes, mòbils o lectors de llibres electrònics. A través de l’eBiblio també es pot accedir a revistes, bases de dades i, més recentment, un nodrit catàleg de pel·lícules que es poden veure en streaming.

Per fer ús de l’eBiblio només cal disposar del carnet de les biblioteques  i accedir des del web o bé descarregar l’aplicació eBiblio, disponible per iOS i Android.

11/10/2019 09:34h