Escriure de cinema · taller de crítica cinematogràfica

Escriure de cinema és un projecte de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona, en col·laboració amb l’escola La Casa del Cine, que  proposa noves experiències participatives en un taller de crítica cinematogràfica.

L’activitat pretén oferir una perspectiva global tant de la història del cinema com de la metodologia d’aquest gènere literari a fi que els participants puguin realitzar textos crítics al voltant de pel·lícules rellevants de diferents èpoques, estils i gèneres.

A càrrec de Mariona Borrull, periodista i crítica de cinema, especialitzada en pel·lícules i sèries d'actualitat, festivals internacionals de classe A i cinema d'autor.

Inscripcions a partir del divendres 5 d'abril del 2024 a la Biblioteca Popular de Mataró.

Dissabtes 20, 27 d'abril; 4 i 11 de maig del 2024. De 10:30h a 12:30h
Tipus de públic