Activitats

Presentació de llibre: El compositor, de José Manuel Pagán

El compositor, Pagán compte, a través de tres generacions, la vida de Trevor Keelan, un compositor d'enorme èxit en l'era daurada de Hollywood. Trevor és un ser especial, amb un misteriós do que li fa únic entre l'entramat de persones que li envolten. Just quan està en el més alt de la seva carrera i la seva música és cotitzada pels millors directors de cinema del moment, un imprevisible esdeveniment donarà un gir de 180 graus a la seva vida, embolicant-li en un món desconegut i inimaginable.

José Manuel Pagán Santamaría (1949, Lausana, Suïssa) és compositor, sonoterapeuta, pintor i escriptor. Autor de nombroses bandes sonores per a cinema, sèries de televisió i teatre musical, ha treballat amb directors com *Bigas Lluna, Rosa Vergés, Vicente Aranda, Mario Camus i Agustí Villaronga, entre altres. Ha rebut diversos premis, com el de Millor Banda Sonora en el Festival de Cinema de Màlaga per l'illa de l'holandès, de Sigfrid Monleón, o el Premi Gaudí per la música de Pa Negre, d'Agustí Villaronga. També ha estat nominat al Goya pel musical Tic-tac, de Rosa Vergés. L'últim llibre que va presentar a la SGAE va ser El pes del buit.

A càrrec d': Antonio Iturbe

Lloc: Sala d’actes Maria Gràcia Gelpí i Maltas. Cessió d'espai